با توجه به نیاز کشور به صادرات غیر نفتی و به تبع آن نیاز به صنعت چاپ و بسته بندی و ایجاد بحران های اقتصادی و کمبود ها در دهه های پیشین بر آن شد که چرخه بازیافت و تولید کاغذ و کارتن را تکمیل نماید. صنعت بسته بندی از جمله مهم ترین صنایع روز دنیا و رو به پیشرفت در کشورمان است، صنایع چاپ و بسته بندی اطلس کارتن با استفاده از دانش روز جهانی و ابزار های مدیریتی و ارتباطی با مشتری در جهت بهبود سطح کیفی کالا و خدمات، فعال می باشد.
مجموعه کارتن سازی و جعبه سازی اطلس کارتن می کوشد با به روز کردن ابزارها و با هدف جلب رضایت مشتری نسل سوم بازاریابی و مدیریتی را به وجود آورد و ارتباط مستمر و صداقت با مشتریان را در راس کار خود قرار دهد تا بدین وسیله به وقت آنها احترام گذاشته و در هزینه آنها صرفه جویی کند.

استانداردهای اخذ شده اطلس کارتن
    • دریافت استاندارد ISO9001:2008از شرکت SGS با اعتباردهی SAS سوئیس
    • دریافت استاندارد ISO14001:2004 از شرکت SGS با اعتباردهی SAS سوئیس
    • دریافت استاندراد OHSAS18001:2007 از شرکت SGS با اعتباردهی SAS سوئیس
    • دریافت استاندارد بین المللی ISO/IEC17025 از DGA آلمان
درباره شرکت اطلس کارتن تبریز

اطلس کارتن تبریز

تاریخچه

شرکت کارتن سازی اطلس کارتن تبریز به منظور تامین نیاز روز افزون صنعت بسته بندی کشور درسال1387شمسی پا به عرصه صنعت چاپ و بسته بندی گذاشت ، که قبلا با نام تجاری اطلس کارتن تبریز فعالیت می کرد و از سال 1392 با نام شرکت کارتن سازی اطلس کارتن تبریز فعالیت خود را گسترش داد و سپس شرکت مجددا” در سال 1397 با خرید زمین و ایجاد سالن جدید خط تولید ورق سه لایه و پنج لایه در عرض های 200-220 را با فلوتینگ E*B*C راه اندازی کرد . و با بکارگیری پیشرفته ترین تکنولوژی و سریعترین ماشین آلات تولید ورق کارتن سه لایه و پنج لایه و نیز جعبه کارتن ، برش و چاپ کارتن با بالاترین کیفیت و در سایزهای متنوع موجب گردید به سرعت شرکت کارتن سازی اطلس کارتن تبریز جایگاه خوبی در بین تولیدکننده های کارتن در استان آذربایجان شرقی کسب نماید .
در حوزه منابع انسانی نیز شرکت کارتن سازی اطلس کارتن تبریز با اتکاء به منابع انسانی مجرب و متخصص خود توانست ضمن به روزآوری دانش مدیریت ، با تحقیق و بررسی نیازهای مشتریان ، تولیدات خود را جهت تامین سلایق مصرف کنندگان ارتقاء بخشد . که بی تردید ، کارتن سازی اطلس کارتن تبریز بخش عمده ای از رضایت و وفاداری مشتریان خود را مرهون تلاش ، مسئولیت پذیری و صداقت پرسنل و مدیران خود می داند و بر آن است تا همواره این مسیر را با هدف گذاری و اجرای دقیق پروژه های بهبود ، با تمرکز بر ارتقاء کیفیت و بهره وری بطور مستمر ادامه دهد . با این رویکرد بود که اجرای برنامه های طرح و توسعه و خرید و نصب و راه اندازی تجهیزات پیشرفته چاپ ، توان این شرکت در برآورده_ ساختن نیاز صنعت بسته بندی به چاپ چهار رنگ با کیفیت برتر را امکان پذیر ساخت .

مدیریت شرکت در همه حال بر لزوم ارتقاء مشخصه های کیفی محصولات تاکید داشته و از هیچ کوششی در جهت افزایش کیفیت فروگذار نکرده است . اولویت بکارگیری سیستم کیفیت به منظور تعالی رویکرد سازمانی بوده و همواره تلاش گردیده است که با انتخاب روشهای کاربردی مناسب روند اقدامات اصلاحی نهادینه گردد .

خط مشی کیفیت کارتن سازی اطلس تبریز

شرکت اطلس کارتن تبریز که متولی تولید ورق کارتن و جعبه کارتن می باشد ، با ارائه محصول با کیفیت مطلوب به عنوان یکی از شرکت های عمده تولید کننده ورق کارتن و جعبه کارتن در بازارهای داخلی و خارجی مطرح است .
این شرکت گامهای بلندی را در جهت استقرار یک سیستم جامع مدیریتی برداشته است . از نظر مدیریت ، تداوم تولید و توسعه پایدار فعالیت های شرکت ، به رضایت مشتریان ، نشاط ، آگاهی و سلامتی کارکنان به عنوان اصلی ترین سرمایه شرکت ، وابسته است . از این رو استقرار و بهبود مستمر سیستم مدیریت کیفیت بر اساس نیازمندیهای مندرج در استاندارد (ISO 9001.2008 )، در دستور کار قرار گرفته است . با توجه به این مهم ،مدیریت خود را متعهد به موارد ذیل می داند :

ارتقای مداوم کیفیت محصولات به منظور افزایش رضایت مشتریان
انطباق با قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت ها ، محصولات و خدمات شرکت
(استاندارد های اجباری و تشویقی )
کاهش هزینه های کیفیت نا مطلوب (COST OF POOR QUALITY )
افزایش سطح آگاهی پرسنل موثر بر تحقق محصول و کیفیت آن
بهبود مستمر سیستم و فرآیند ها

جعبه و کارتن سازی

  • تولید انواع جعبه کارتن و چاپ تمام رنگی با ماشین آلات تمام اتوماتیک پیشرفته
  • کیفیت عالی و مناسب ترین قیمت روز
  • تحویل سریع و بدون تاخیر
  • چاپ بدون محدودیت رنگ و بدون تاثیر در قیمت
  • تنوع محصول با ابعاد درخواستی و به تعداد مورد نیاز
  • تنوع خدمات و محصولات و توانایی برطرف کردن کلیه نیاز های مربوط به بسته بندی
  • طراحی و مشاوره رایگان

من یک بلاک متن هستم، روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن را تغییر دهید. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

مشتریان ما